تهرانی‌ها مراقب کلاهبرداران باشند | آپارتمان 1 میلیاردی وجود خارجی ندارد

در حال حاضر حدود ۵ پروژه معتبر در این منطقه وجود دارد که متعلق به چند ارگان دولتی و شخصی‌ساز است. برای پیش‌خرید هر مترمربع از این پروژه‌‎ها باید ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنید.
تهرانی‌ها مراقب کلاهبرداران باشند | آپارتمان 1 میلیاردی وجود خارجی ندارد
کد خبر : ۵۰۰۵۲

یک کارشناس مسکن نسبت به خرید واحد‌های پیش فروش در غرب تهران و منطقه چیتگر هشدار داد.

یک کارشناس پروژه ساختمان‌سازی در چیتگر با هشدار به خریداران آپارتمان در منطقه چیتگر، گفت: متقاضیان برای خرید واحد‌های پیش فروش دقت کنند، چراکه برخی از آگهی‌ها کلاهبرداری بوده و وجود خارجی ندارد. متاسفانه کلاهبرداران یک زمین فنس‌کشی شده را پیش‌فروش کرده و به صورت دروغین ادعا می‌کنند که تنها با یک میلیارد تومان می‌توانید صاحب خانه شوید.

وی با اشاره به پروژه‌های معتبر منطقه ۲۲ عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۵ پروژه معتبر در این منطقه وجود دارد که متعلق به چند ارگان دولتی و شخصی‌ساز است. برای پیش‌خرید هر مترمربع از این پروژه‌‎ها باید ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

وی گفت: برخی از واحد‌های ۱۱۰ متری این منطقه را می‌توان با پرداخت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت پیش فروش خریداری کرد و در اقساط ۶ ماهه نیز بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

این کارشناس مسکن، ادامه داد: در چیتگر آپارتمانی ۱۰۹ متری و نوساز حدود ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و واحد ۸۰ متری حدود ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر